Lång arbetsdag!

Det blev 12 timmar på jobbet idag!
Nu har nämligen tre av oss på KAP gått på semester,
 men alla arbetsuppgifter är ju kvar
och skall göras på två + en sommar jobbare.
Jag tar telefonen och packar varor och H svetsar sågblad.
När telefonen slutat ringa måste jag gå över till att göra mitt eget jobb.
Därför blir det långa dagar!

Egentligen så borde jag
 ge mig iväg ut och springa,
men efter en sen middag
och en sväng med tvättmaskinen
så orkar jag inte det.
Jag tar och ser lite på Allsång på skansen
och kollar till min "lilla bäbis".
 Pelle han kämpar med att få till Chevan
och så fixar han med båten.
Fattar inte var han får sin energi ifrån!

 Nu är det dax att börja packa oxå,
vi åker ju på torsdag eftrrmiddag.
Tänker prova med att inte ta med så jäkla mycket kläder,
 får se hur det går med det!





Kommentarer
Postat av: Marina

Härifrån till ledigheten.....

Får man fråga hur länge ni blir borta..;o)

2008-07-01 @ 22:39:05
Postat av: Maggan

Ludde åker hem på tordag och tar emot er. Ni kan väl komma ut en sväng om det inte blir för sent.

Vi hörs.

2008-07-01 @ 22:40:10
Postat av: Anita

Anita till Marina: Vi blir borta ca.en vecka kanske enåenhalv - inte mer. Vi vill va i båten!:O)

Anita till Maggan: Det blir bra, vi kommer ut till vagnen, om det blir tid. Annars ses vi på söndagen! <3

2008-07-01 @ 22:55:23
Postat av: Nina

Meeen tänker du oxå lämna mej för den där semestern. va va??

Jaha jag får väl kämpa ensammen :o( Jag ska ta mej igenom det! jag lovar! :O)

Ge lille syster en kram från mej!

2008-07-01 @ 23:09:51
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0