Mamma Mia!

Nu ska jag gå på bio!
Pelle och jag ska gå med Sven & Lena på Mamma Mia. 
Filmen är säkert jätte bra!

 Idag har jag jobbat lite med leveranserna på KAP.
Det är som det är på ett litet företag!

Sen har vi kört båten till Dvärsätt och så har vi varit på stan.
Emil fyller ju år på torsdag och något ska han väl ha.
Men det är svårt att komma på nåt bra, nåt han önskar sig. 
Vi fikade på Törners
, jag vräkte mej en räkmacka!

Efter det så åkte jag på jobbet igen och "släppte" betalningar tom torsdag.
Åkte sedan till Berit B för att säga adjö till Asta som åker hem imorgon!
 Det känns som om vi inte hunnit träffa varandra denna gången!
 Fy vad tiden går fort!

Nu ett glas rött och så en promenad ner på stan!


Kommentarer
Postat av: Gubben

Nyfiken på ett utlåtande om filmen!

2008-07-22 @ 20:37:23
URL: http://gubben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0