Middag & Packa!

Vi har grillat och ätit gott!
Emil har dragit vidare mot nya äventyr ( en fest i Torvalla)
och jag håller på att packa.
Fatta att jag har fått in alla mina kläder för fyra dagar
 + min Pyttan i en vanlig "skolrygga".
Det är väl bra giort!
Emil har som sagt dragit vidare,
Nils ligger i badet efter två timmar på gymmet,
Lars & Pelle tittar på DVD.
 Jag sitter på balkongen och njuter av det otroliga vädret.
Det är 20+ och klockan är 21:40, det är väl fantastiskt.
 Hur kan man välja att se på TV då?

   
                 Anita & Emil tar för sig!    Nils är hungrig efter sin träning!
 
Pelle får naturliggtvis telefon!  Lars har fixat pepparsås!

Kommentarer
Postat av: Marina...fortfarande såå glad!

Hoppas nu ni får det riktigt skönt vid Göta Kanal...Ser ut som om ni får ca.30+....så vad ni än gör - ta med vatten!!

Här dracks igår vääääldigt lite vatten..;o)

Det gick åt 9 liter vin, 42 burkar öl, två 75:or whiskey och en 75:a gin...och av 21 pers var det 18 som drack...=....massor av glada avslappnade gemytliga dansanta partynissar!! Yahoo!

2008-07-24 @ 23:47:42
Postat av: Anita svarar Maggan!

Hahahah! Inte underligt att vi hade så gemytligt! Ännu en gång säger jag Tack så mycket!:O)

2008-07-25 @ 00:08:34
Postat av: Sebbe....204 öh...

...säger att kvällens mest ställda fråga var: Hur lång är du?

2008-07-25 @ 00:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0