Tisdag 20080708

Idag tog jag en välbehövlig sovmorgon!
Vaknade och somnade om flera gånger.
Drömde att jag stal en motorbåt,
att jag var rektor för en privatskola
där föräldrarna krävde vegetarisk mat
och förbjöd datorer.
När klockan var 10:30 hade jag fått nog av allt  "bråk"
så då klev jag upp.
Här lyser solen med sin frånvaro ( hehehehe!)
men det har slutat att regna och jag känner mig optimistisk.
Det ska bli varmare och liiite sol idag!
Pelle har myror i baken och vill att vi ska ta bussen in till stana
 - måste hitta på nåt hela tiden. Men det är klart,
han har varit vaken och uppe sedan kl.8.
Vi får väl se vad dagen erbjuder,
jag ska nog ge mig ut på en löparrunda i alla fall.

 En bra tisdag till er alla!


Kommentarer
Postat av: Marina i solen....

Jag har också tagit en lång sovmorgon...till strax efter 10 - men attans vad mosig man blir i huvet av för mycket sömn.

Nu blir det i alla fall Storsjön och Odensalakusten mot Brunflo - Det ser ut som om du har det bra i regnet så....ingen mening med att "skryta" om fiiiiint väder..;o)

Men - skickar lite sol till dig i alla fall! Kram

2008-07-08 @ 12:21:58
Postat av: Anita

Jag tror att jag bllir tokig! Det fungerar inte med mina inlägg. Har skrivit flera som inte går att publicera. Det ser riktigt ut på "min sida" men inget av det jag skriver syns på bloggen. Arrrggg!!!

2008-07-09 @ 08:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0