Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Maggan!

1. Beskriv reglerna
2. Svara på alla frågorna
3. Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar.
4. Be dem läsa din blogg.
5. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
1. Motionera
2.Packa upp
3.Laga mat
4. Ringa Asta
5. Blogga
Vad gjorde du för 10 år sedan? 
Jag pluggade Entreprenörskap på högskolan i Östersund och  en KY utbildning, Chef & Ledare inom service och Turism , som jag hoppade av.
Vilka platser har du bott på? 
Håkansta Grytan, Brunflo
Kallkällvägen 20 (?) Östersund
Eriklundsvägen 2 Östersund
Freskvägen 11 i Östersund
Odenskogsvägen 66 i Östersund.
Västra Långgatan ? Sundsvall
Brantavägen ? Sundsvall
Bergsåker Sundsvall
Tjalmargatan 18 Östersund
Färgargränd 22 ( ?) Lunvik, Östersund
Pumpmakargränd 10 Lunvik, Östersund
Åkervägen 30 Lunvik, Östersund
Kallkällvägen 12 Östersund 

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1.Anställa en VD på Kap.
2.Köpa en Vingård i Italien
3. Anställa en PT till mig själv
4. Köpa strandtomt vid Storsjön
5. Köpa egen bil.


Kommentarer
Postat av: Maggan

Det stavas Lugnvik.....Felåt

2008-07-16 @ 20:06:04
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0