Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Gubben!
Detta innebär ju att jag släpper allt jag har för händer
och antar utmaningen med en gång.
Inte skjuta något på framtiden, då kanske det inte blir av.

1. Vilken hemlig dröm har du ännu inte uppfyllt?

 A)Jag skulle nog villa ha en egen Amerikanare med cabb....en rosa raggarbil...min bara min!!
B) En Vingård i Norra Italien vill jag äga och bo på.


2. Vad är det som hindrar dig från att uppfylla denna dröm?

    Det är så många andra bilentusiaster i familjen - Nils och Pelle har ju redan invaderat gården och garaget - sen kan jag inte så mycket om bila heller men det finns ju andra som kan! Vingården kostar ju en del både pengar och hårt arbete - om jag nu skall skylla på något annat än feghet.

3. Hur viktig är denna dröm - och dess uppfyllande - för dig?

     Så pass viktig att det nog blir av förr eller senare - hels förr! Det gäller både  Bil & Vingård!


3. NÄR kommer din dröm att vara uppfylld? Ju exaktare du anger din deadline, desto närmare är du målet.
    Lagomt till min pensionering - omkring år 2017


4. Vad tycker du saknas på  Gubbens's blogg?

      Ingenting egentligen - en liten musikmanick kanske?!







Ja, det var väl inte så svårt?
 Gör nu så här: Utmana minst tre personer (eller flera) och ange deras blogglänkar i ditt inlägg. 

Jamtlandsppwer utmanar
härmed följande bloggare: The Rod builder  - min man sedan 23 år och som är fantastiskt duktig på mycket.  Ninast & Frida - två kvinnor som har tankar om det mestasom händer i deras liv


Kommentarer
Postat av: Lena

Nu kom fin vädret och då far du iväg, ingen tjejfest på båten innan eran resan då!?

Vi ses när du kommer hem då,ha en skön semester!

2008-07-02 @ 18:42:12
Postat av: Marina i natten....

Vilken dag!!

Har varit mellan Andersön och nästan Orrviken idag...helt fucking vindstilla!! Ursäkta - men hur ofta sker det...på dan?....okej på kvällstid.

Straffet för dagens njutning..???...ser ut som Rudolfs syrra...(han med röda mulen)..och om jag dessutom slipper ha bh några dagar blir jag glad...:/

Men....vad gör man inte för solbrännan....imorgon tar vi nya båttag och lägger oss i nån skum vik med blottad mage och och delar av övrig lekamen...(inte axlar och snok)

Lena....tjefest på båten kan vi ha när Anita är tillbaka och fisketävlingen i Hallen är över.

Skepp ohoj!

Kramar!



2008-07-03 @ 00:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0