Äntligen......

..................efter ett dygn så fungerar skiten!
Jag har inget tålamod med detta just nu,
det skall bara funka...så det så!!
Känner mig lite stressad över studenten
som ni kanske märker!
Men nu är det bara timmar kvar,
jag skall vara ledig onsdag och torsdag.
Ja vadå, ledig å ledig!
Jag skall stöka å tvätta å städa å handla
å laga mat å gå på bolaget å pynta å greja!

INFORMATION till er som tänker gå
på Nils studentfirande: Utsläppet är från Rådhustrappan kl.12
 ( inte John Bauer)
Välkommen!



Kommentarer
Postat av: Marina

Sebbe tog ju studenten ifjol och fick gå ut från Rådhuset och ned för Rådhustrappan..Det var hur högtidligt som helst. Skönt att i alla fall då slippa gå ut från gamla "Frösö sjukhus" där ju JB låg förra året.

Jobbar ju torsdag men eftersom Rådhuset är vägg i vägg så....;o)

2008-06-03 @ 16:31:52
Postat av: Lena

Amanda går ju också ut, men från Vittra (gamla Primerose), kl. 12.30.

Det är mycké nu!!

Och upp på allt, så är det personalfest på Stocketitt idag kl. 19.00.

Ja, jag säger då det, vi får vila på semester!

2008-06-03 @ 17:26:05
Postat av: Maggan

Hehe....visst blir man skitless.

2008-06-03 @ 21:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0