En lång dags färd mot natt!!

Det blir trögare och trögare att väcka tonåringarna i det här huset.
Nu är det nog dax för sommarlov! 

Jag jobbade halva dagen idag,
stack iväg på lunchen för att kolla in en lokal
som jag skall hyra några tillfällen.
Jag skall köpa coaching och då behöver jag en lokal för samtal.
Akupressurcentrum i Östersund har bra lokal för detta,
 tar bara 110:- för en halv dag. Billigt!

Sen var Nils och jag och handlade
kavaj, byxor, skjorta, slips och skor.
Vi fick otroligt bra hjälp av en kvinna på Dressman
som blev så förtjust i Nils så att hon bjöd honom  på ett par cityshorts.
Efter det så tillbringade jag tre timmar med att leta kläder till mig själv.
Det blev en linneklänning i gult, svart och vitt 
med en vit jacka till, nya skor och en väska.
Jag är helnöjd, lite tantigt kanske men jag är ju tant!
Jag blev så nöjd så det blev kinamat till middag.

Kvällen har jag tillbringat med att städa gästrum x 3
och badrummet på överväningen.
Nu är det bara resten kvar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0