Ensam.

Nu är det bara jag kvar!
Alla andra har gått hem för att fira midsommar
och några har gått på semester.
Min nye säljare har åkt hem till Skåne.
Pelle & Lars har åkt för att ta in Solöga till gästhamnen i stan.
Det ser ut som om alla väderprognoser slår fel
vi har fortfarande bra väder.
 Visserligen så är det lite molnigare nu på eftermiddagen
men det är varmt och skönt.
Jag hoppas på ett fantastisk midsommar väder.


Jag skall oxå plocka ihop och ge mig av hemmåt ,
 men först så skall jag sitta en stund
i vår lånade massagefotölj och slappa.
Den här fotöljen är helt otroligt skön,
men tyvärr är priset helt uppåt väggarna.
Den kostar 1600:- / månaden att hyra X 18 månader = 28 800:-
Tyvärr, för mycket pengar!



Kommentarer
Postat av: Marina

Viist är det skönt väder!! Jag fattar inte hur fel en prognos kan vara...eller ligger vi så precis på gränsen??

Hur som helst - båten är i hamn och det blir nog sjön imorgon efter att vi firat Alex på hans 17-års dag..;o) Ses o hörs!

Kram!

2008-06-19 @ 16:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0