Hungrig!

Vi lyckas alltid med bedriften att få till så sena middagar på fredagarna.
 Meeen Herre Guud!
Jag hatar att stressa in helgen.
Sen ska man ju allt handla då på fredag eftermiddag
då alla andra handlar eftersom jag är så oplanerad.
 Det blev både "på stan" + bolaget + Willys på en timma.
Ändå är undomarna helt utsvultna / på G ut /
när man trött och sliten baxar alla kassar in genom dörren.
- Vad blir det för mat?
- Vi ska grilla.
- Då äter jag nåt annat, jag skall ut!
Suck !
Tio små neger
pojkar tenderar oftare och oftare att bli tre!
Nåväl vi skall i alla fall grilla i duggregnet
- och dricka rött vin.
Det är Såå Gott med vin - jämt!.

En underbar fredagkväll önsklar jag er alla!


Kommentarer
Postat av: Lena

Vi har också grillat!

Simon, Emma (Simons tjej), Tobbe (en kompis till Simon) och Cenneth och jag åt tillsamman, innan ungdomarna stack på fest i Brunflo.

Amanda är hemma hos Martin (som vanligt).

Nu är det bara vi två kvar och vi ska titta på en film.

Ha en bra kväll!

2008-06-13 @ 19:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0