Morgonpromenad.

Uppe med tuppen och så en morgonpromenad ner till hamnen
för att hämta cyklarna, som blev kvar där igår.
Nu är det bara att vänta på att ett annat batteri blir laddat
så att vi kan skifta i båten.
Fattar inte vad som hände i natt,
 att inte batteriet laddade när vi körde, nåt är fel.

Här är lungt och tyst!
Pelle har somnat om på soffan
och Lars har inte vaknat ännu.
Det är mulet men ganska varmt, 18+,
ser ut att bli en fin dag.
Bara vi nu får igång båten
så att den kan köras hem till Dvärsätt.


Kommentarer
Postat av: Marina

Godmorgon...Vi var på 50års fest natt! Mycket trevligt..:o) Som du skrev i förra inlägget så var ju vädret på topp...och ser ut att bli det även idag.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra...En son jobbar, en är kvar i Borlänge och maken sover...hmm

Kör väl en tvättmaskin och tar och diskar...se där - man e aldri järalöus ;o)

2008-06-29 @ 11:48:03
Postat av: Lena

Hejsan!

Jag och Zack har tagit en promenad i det sköna vädret. Nu ska jag äta lite lunch och läsa några skvallertidningar och bara koppla av på altanen. Härligt!!

2008-06-29 @ 12:38:30
Postat av: Anita till Marina

Vi saknade er på Storsjöns vatten idag! :O)

2008-06-29 @ 17:13:20
Postat av: Maggan

NU har jag bloggat.

2008-06-29 @ 17:18:26
Postat av: Marina till Anita

Jadu...men festar man till halv 4 och tar sista glaset vin/öl kl.03.00...så får man vackert sitta hemma lätt bakis...eller som Allan - sova!

Fast jag har varit duktig ändå...:o) Men visst vill jag hellre va på sjön - Ska göra färdigt vinylbytet på durkväggarna....sen du!

Nu ska jag hämta sonen på jobbet och sen fara till Lit och packa ihop efter lanandet..som han lämnade där för att jobba...See ya!

2008-06-29 @ 17:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0