Sköna Söndag!

Vi har trots morgonens väder haft en ny fantastisk dag på Storsjön.
Det spack upp och solen bröt igenom molnen!
Vi åkte till ett ställe som heter Mjälaviken.
Det tog ca 11/2 timma att ta sig dit tuffandes i 7 knop. 
En mysig liten vik
var det, där allt var stilla och tyst.
 Det fanns ingen brygga att angöra
vi "lånade" en boj och förtöjde vid den.
Där blev det lunchmacka!  
Sen åkte vi vidare till Dvärsätt och vår egen brygga.
Lena och Kenneth ringde
och sa att dom ville se vår båt
så dom kom till Sandnäset för en titt.
Nu har vi handlat och middagen är på G.

Jag har måndagsblues och vill inte tänka på att det är måndag imorgon.
Sååå mycket att göra och sååå lite tid att göra det på!
Tror att jag tar mitt pick & pack,
flyttar till båten och gömmer mig på någon lite ö i Storsjön.
Sen kommer jag inte tillbaka förren i september.
Vad tror ni om det?!



XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Här kommer vackra bilder från denna Sköna Söndag!

 
Östersunds båthamn.
    
Vår Solöga i gästhamnen!
     
Oh Captain my Captain!

 
Pelle & Jag turas om vid rodret.


Lena & Kenneth på besök!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Hoppas ni får många sköna stunder med båten i sommar.

2008-06-22 @ 19:26:04
Postat av: Nina

Får jag gömma mej med dej?!

2008-06-22 @ 21:34:22
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0