Smyckeparty!

Jag har varit på smyckeparty hos grannen.
Hur mycket snygga smycken som helst!
Halsband, armband, ringar, kedjor, örhängen, kors,
både i guld och silver.
Sen hade hon otroligt vackar scarfs.
Jag köpte örhängen, ett kors i rosa strass,
en silverring och tre scarfs.

Det är kul med accessoarer! 
 

 Nu känner jag mig trött och tänker försöka komma i säng i tid i kväll.
I morse så tågade hela familjen Knutas iväg till arbetet klockan 06:45.
Lars skall sommarjobba hos mig på KAP i tre veckor,
 Emil börjar sitt sommarjobb på LENKO nu idag
och Nils jobbar redan på Lenko sedan en vecka tillbaka,
Nu måste jag alltså laga mat för 10 personer varje middag
eftersom vi alla skall ha matlådor till dagen efter.
 Tur att det är en begränsad tid, bara i tre veckor.
Det blir nämligen 150 portioner att fixa före semestern.

 Mycke mat blir det!


Kommentarer
Postat av: Marina

Behöver Lenko en til..??;o)eller kanske KAP..

Allan och Sebbe jobbar...jag har semester och Alex vill inte diska mera på Tages..:/

Det är nu under sommaren man prisar skollunchen....

Sov gott!

2008-06-16 @ 23:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0