Tillbaka........

........i hemmets trygga vrå!
Pelle har fixart å skruvat å putsat å donat,
jag har softat å druckit vin.
Det kom en liten skvätt regn när vi cyklade till båten,
men sen var det riktigt bra.
Kanske inte så överdrivet varmt men helt OK.
Det är så skönt att bara vara,

att inte ha nån TV,
att lyssna på vattnet,
att andas in luft och tystnad.
Jag kunde ha stannat
kvar över natten
om jag bara hade planerat för det,
men det hade jag dess värre inte.
Nu tror jag att jag skall krypa till sängs,
 ta med mej "min älskling"
och se på repriser!




Kommentarer
Postat av: Marina i natten....

Tjena tjejjen! Läget...;o)

Vi kan väl höras imorgon och kanske köla litegrann..;o)

2008-06-19 @ 23:50:37
Postat av: Anita svarar Marina

Japp, så blir det!!

2008-06-19 @ 23:52:06
Postat av: Marina igen...

Trevligt!!

2008-06-19 @ 23:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0