Ut......!!

.......nu vill jag ut i solen!
Klockan är redan 19:00 och vi har precis ätit,
dvs dom som det passade,
för i vanlig ordning så blev vi bara tre kvar till middag.
Lars han sms:ade - Äter senare!,
Pelle skulle ut med kunder.
Nu sitter jag här och väntar på att salladen ska landa
så att jag får ge mig iväg på en runda.
Jag har varit och handlat mat till midsommar oxå.
Jäkla mycket folk, trångt och bökigt och tungt.
 Man kunde köpa en hel hink med nypotatis på Coop för en tia, ink. hink.

Det var väl bra pris!

 Svårt att handla när man är så osäker på vädret.
Blir det grilla och picknick  och sill å nubbe
eller blir det köttgryta och elda i öppensisen
- ingen som vet, ingen som vet!

Nu e de dax, nu bär det iväg!
 Vi ses om 5 kilometer...eller om 10.



Kommentarer
Postat av: Maggan

enligt tv4vädret så ska det regna hos er.

www.tv4vadret.se

2008-06-17 @ 19:38:14
Postat av: Anita

Vi har inte haft en gnutta regn på hela dagen och det är fortfarande 17+ ute kl.21:20

2008-06-17 @ 21:23:04
Postat av: Madde

10 kr!!? Nu e jag sugen på sill och potatis....jaa vädret på midsommar vet man väl hur det blir...regn & blåst! Fast med lite sol emellan så man ska tro att det ska bli fint..haha

2008-06-17 @ 22:03:39
URL: http://nikkinin.blogg.se/
Postat av: Lena

Vad ska du göra på midsommaren då?

2008-06-18 @ 13:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0