Webbcam.

Nu jäklar har  bloggandet och surfandet
och msnandet utvidgat sig,
 Nu kör syrran och jag Webbcamera.
 Nu måste man fixa håret och måla sig
och kliva i outfiten nr: 1  före man sätter sig vid datorn.

Meen kul var det, och ännu roligare när vi får till riktigt ljud.


Pelle och jag tog en promend till graven denna helt otroligt vackara kväll.
 Helt plötsligt så har allt regn lagt av
och solen tar all plats den bara kan.
Nu är det 14+ och man hoppas att det bara blir bättre och bättre.
 Jag har en ganska tuff arbetsvecka framför mig,
men om det bara ville var bra väder så skulle allt vara lättare.




Kommentarer
Postat av: marinaman ;o)

http://www.marinaman.se/default.aspx

2008-06-15 @ 23:08:07
Postat av: marinaman igen

äsch...skulle ju länka direkt till fenderskydden ju :/

2008-06-15 @ 23:11:48
Postat av: Maggan

Hehe....ja, för jag är ju så petnoga hur du ser ut.

2008-06-16 @ 06:24:09
Postat av: Gubben

Webbcamera - äh, nu är man akterseglad igen...

2008-06-16 @ 17:14:28
URL: http://gubben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0