Äntligen Fredag!

Så känns det, även om jag nu varit en hel del ledig.
Jag skall städa i helgen,
men jag tänkte oxå försöka komma iväg på en fika på stan.
Nån som vill fika med mej på lördag? Hör av er på bloggen eller telefon.
Jag behöver träffas och skratta å prata å titta på folk
å ja kanske till och med ta en öl på lödag em?!?
Vad säger ni alla gamla tjejkompisar?
Det är ju ett helt fantastskt väder,
tänk om jag skulle få tillfälle att testa mina långfärdsskridskor i helgen.
Jag har jämt så mycket jag vill göra
när jag för en gångs skull skall vara kvar i stan.

Ser fram emot en "ledig" helg!







Kommentarer
Postat av: Lena

Jag ska ju till stugan i Åkersjön nu i helgen, så tyvärr kan inte jag.
Kram!!

2008-03-28 @ 10:48:21
Postat av: Frida svarar

Tack =) Ha en trevlig helg nu! Kram

2008-03-28 @ 13:50:16
URL: http://yezterdaysnews.blogg.se
Postat av: Marina

Hallå! Jag tar gääääärna en öl på eftermiddagen - Ska göra den däringa källarrensningen imorgon förmiddag...men sen...;o)

2008-03-28 @ 18:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0