Hitta lugnet!

Det bidde ingen promenad, Pelle tog en tur med skotern istället.
Det gör inget, jag går väl själv om jag vill gå, men jag väljer nog att sitta kvar här
vid min dator och promenera omkring bland bloggare.
Jag börjar känna lite stress över att jag skall tillbaka i verkligheten i morgon,
har så jäkla myckt att göra på jobbet.
Måste nog åka dit redan till kl.07:00 för att hinna allt.
Ni ser ju nu går pulsen upp bara av att prata om det! Suck!!
Jag måste lära mig att inte stressa upp mig så dant,
man hinner det man hinner.
  • -andas in å andas ut med långa djupa andetag!
  • - fokusera på uppgiften
  • - hitta lungnet i magen!
Det låter så lätt men jag tycker att det är svårt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0