Måla fan på väggen!

Jag jobbar på med vårt kvalitetsäkringssystem, vi skall ha revision i juni.
Det var inte så mycket att fixa med som jag trodde.
Jag har så lätt att "måla fan på väggen"!
som min pappa sa, om någon var stressad och negativt inställd.
( han var värst av alla att göra precis just det.)
Jag tror alltid att saker är värre än dom är, att jag inte skall hinna,
att det inte skall bli bra, att det skall bli för lite, att det skall bli för mycket,
att det skall bli för varmt, att det skall bli för kallt.......
Ja ni förstår själva!



Nu är klockan 3, nu blir det kaffe!

Kommentarer
Postat av: Marina

Du e sååå duktig! Sträck på dig!
Kram

2008-03-27 @ 14:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0