Mätt som en plätt!

Nu är vi färdigäten förutom efterrätten, det blir glass å kaffe om en stund.
Jag tycker att all mat är kvar, massor med lax är kvar,
köttbullar o prinskorv massor kvar.
Jag kan inte laga lite mat, det blir alltid till ett helt kompani!
Men vad gör det vi skall ju vara i här i flera dagar till.
Själv så blir jag mätt på sill å potatis å ägg - behövde inget mer.
Lite räkor och ostbricka sen var jag proppmätt.
Det är nåt med buffè, jag bli mätt bara av att titta på all mat.
Vi kanske går ner på Gruvstugan sen,
det var nåt Country band som skulle spela ikväll.
Vi får se om vi orkar,
det kanske blir en film med ungdomarna istället.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0