Packat & Klart.

Nu har jag packat klart!
Det tog lite tid eftersom jag har så struligt i min garderob,
men nu är det packat OCH städat.
En hel kasse med kläder åkte ut.
Nu är det bara att hoppas att jag fått med mig nog med byten,
detta med skor är nog det värsta problemet.
Bekväma skor, vaaad - jag vägrar att gå i gympaskor,
har hellre ont i fötterna!
Tänkte oxå prova att åka utan hanbagage, vad tror ni om det?
Skall bara ha min lilla svarta handväska, jag hatar att släpa på handbagage.
Jag tänker alltså inte släpa med mig min kära dator
så det blir väl knappt med bloggandet nu fram till på onsdag kväll.



Appropå bekväma skor, kanske skulle prova dom nya Foppa tofflorna!

Kommentarer
Postat av: Nina

*skrattar gott* Helt underbara skor! vill ha! :o)
Hoppas du får en bra resa!
vinki vink

2008-03-07 @ 07:34:04
URL: http://ninast.webblogg.se
Postat av: Anonym

Vilka fuuuuula skor.

2008-03-07 @ 09:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0