Vi sticker....

........till Huså. Nu är packa grejer som gäller.
Och både Pelle & Jag är dunderförkylda, men bara vi kommer upp till stugan så är det lungt. Elda i spisen o mysa! Jag känner mig lite ofokuserad så det skall bli intressant att se vad jag packat för mat. Man kan ju alltid gå på Gruvstugan å käka om det skulle vara så att jag helt missat,
men jag tror att jag fått med mig tre middagar.

  1. Lax å potatis
  2. Schnitzel å pot.gratäng
  3. Pata med Bacon

Nu gäller det bara att få liv i en viss tonåring ( Emil)
som verkar ha varit uppe i natt.
När vi kommer till stugan så skall jag sparka igång mitt trådlösa bredband.
Vi hörs!



Kommentarer
Postat av: christopher

tyvärr så
jaa:), hoppas du sovit gott:)

2008-03-01 @ 12:14:25
URL: http://brunnman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0