Grått och mulet....

........och inte en gnutta sol!
Det var en trist dag!
Det blir som tomrum i mej såna här dagar.
Jag känner mig mera uppåt och lite piggare när solen skiner.
Men jag är säker på att det kommer soliga dagar snart,
det känner jag på mej.
Ikväll har jag en hel del jobb kvar att göra, tyvärr!
Så det är inte säkert att jag hinner ut och springa.
Eller rättare sagt , jag hinner inte.
 Det har varit trögt i beslutsprocessen så därför ligger jag efter.
 Det är inte bara att anställa en ny säljare hipp som happ,
ansvar och skyldighetrer, mycket att tänka på.





Kommentarer
Postat av: Marina

Visst blir man less...vill ju ha somriga kläder ju..och förpassa ullkoftorna till en välbehövlig vila...längtareftersolen

2008-05-08 @ 11:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0