Grått......

.........och kallt och trist och blött!
Så är det idag med
.
Jalle kom hem sent om sider inatt,
någon gång efter midnatt kom han in blöt som en....just det.....dränkt katt.
Jag känner mig något sliten
och längtar efter semester.
 Visserligen dyker det upp en minisemester nu på söndag till tisdag.
Då sticker Lena, Karin och jag till Tallin.
Det skall bli skoj!
Men nu känns det inte som om några dagars ledighet
skulle kunna rädda mig, det krävs veckor.
Ibland får man var nöjd med det lilla.




Kommentarer
Postat av: Maggan

Passa på och njut nu av några dagars vila.

2008-05-15 @ 16:58:12
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Nina

det är jobbigt att resa oxå tycker jag

2008-05-15 @ 17:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0