Heavy

I morse när jag kom ner så låg Heavy på golvet i hallen och skrek.
När jag lyfte honom skrek han ännu mer!
Jag satte ner honom på golvet
och såg att han inte kunde gå eller stå på vänster bakben.
Han skriker i högan sky så fort han försöker att röra sig.
 Nu har jag lagt in honom i buren och ringt Djursjukhuset.
Dom skulle ringa upp vid 8:30.
Jag har ingen aning om vad som kan vara fel!
Det var då inga problem i går kväll och inte kl. 05:00 i morse.

Detta händer idag när vi är kort om folk på KAP,
när redovisningsbyrån skall komma och gå igenom årsredovisningen,
när vi har styrelsemöte hela förmiddagen.

Vad är det nu jag skall lära mig av livet??


Kommentarer
Postat av: Marina

Hoppes verkligen det går bra för Heavy...kram

2008-05-28 @ 09:06:44
Postat av: Anonym

Hoppas verkligen det går bra för Heavy...kram

2008-05-28 @ 09:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0