Ingen som vet, ingen som vet....

Heavy är nu hemma igen efter undersökningar,
nedsövning och röntgen a 2130:-.
 Inget är av i , däremot så har han en blödning
och en svullnad i vänster lår.
Han får nu vara konvalesent hemma med antibiotika + smärtlidring.
Nils kom hem tidigare från skolan
så jag kunde vara med på styrelsemötet en timma i alla fall.
Nu är det Lars som är hemma och passar.
Heavy måste ha hjälp med att komma i lådan så att han kan göra toalätt
och så måste vi se till att han dricker.
Jag fattar ingenting, vad som kan ha hänt?
Om han har busat hårt med Hjalle eller.....
I vart fall vet jag ju att det finns dom som har katter i 10-15 år
utan att det händer något alls
 och att vi ständigt tillbringar tid på djursjukhuset.



Kommentarer
Postat av: MAGGAN

MEEEEEN VILKEN OTUR NI HAR MED ERA DJUR JÄMT; OCH MIN DATOR VÄGRAR STÄNGA AV CAPS LOCK:::::

2008-05-28 @ 21:41:05
Postat av: Anita

Hahaha! DU E ROLIG DU!!! :o)

2008-05-28 @ 23:12:05
Postat av: Madde

jag känner igen det där med att spendera tid på djursjukhuset..:(

2008-05-29 @ 22:45:30
URL: http://nikkinin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0