Jag önskar, jag önskar......

.....vareviga dag,
- var Söndag var söndag var söndag! 

Kanske inte riktigt så gulligt men det har varit en bra dag.
 Började med Högmässa och att Lars tog Nattvarden.
 Efter det så bjöd jag farmor & Farfar på kyrkkaffe på Cafè Torgbrinken.
Sen åkte Lars och jag på graven med födelsedagsros & morsdagsros.
 Resten av eftermiddagen har jag ängnat åt att putsa på båten,
 Pelle har varit där hela dagen och jag några timmar.
Vi har haft underbart väder idag med sol, härligt!!
Grillat till middag och äta ute, 
Så ett besök vid bryggan i Dvärsätt.
Det kommer att bli bra att lägga båten där, mycket bra!
Gott om utrymme, grillplats, hörtryckstvätt, belysning  osv osv.
 Med lite tur kan vi lägga i båten nästa helg - som sagt med lite tur!


Kommentarer
Postat av: Nina

Var inte Pelle med på konfirmationen?? Jag tänkte eftersom du skrev att han var vid båten hela dan?

Bara en liten undran?

2008-05-25 @ 22:39:03
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Anita

Nää, han var med igår men inte idag, inte tid......

2008-05-25 @ 23:07:16
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Marina

Samma här - har putsat på båten - målat botten utvändigt blev lite dizzy - starka grejjer - lagt i dynor - tvättat och impregnerat kappellen...riktigt mysig dag i båthuset. Hälsade givetvis på farmor först - Morsdags kaffe med bullar och skvallertidningar..;o)

2008-05-25 @ 23:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0