Lunchblogga!

Hinner skriva ett litet inlägg nu efter maten.
Igår när Lars och jag kom hem från stan
så orkade jag obsolut ingenting, jag var helt slut.
 I alla fall så hittade Lars lite kläder och ett par skor
och så var vi och åt på Volos, det blev ingen glass!
 Innan vi for hem så var vi upp och sa grattis till A.
som fyllde år igår.
Vi kom faktiskt inte hem förren kl.21.



Nils som absolut inte skulle på några studentfester
verkar ha ändrat sig, han är ute och festar vareviga kväll.
Det gick inte att få ett vettigt ord ur honom imorse.
Men nu på lunchen när jag var hem så var han inte ens hemma,
så lever gör han!


Här är ooootroooligt varmt
och såååå skönt!
Pelle skall fixa lite till med båten ikväll,
men nu står den på vagnen.
Det är tänkt att vi skall sjösätta i helgen.
 Jag tänker INTE vara med, blir bara nervös av sånt.
Jag kliver ombord när allt är fix å färdigt å i sjön å allt!


Kommentarer
Postat av: Marina

Uhuuu...jag vill också sjösätta!! Vi måste nog vänta en vecka till eller två...det är nackdelen med att ha båten i gemensamt föreningsbåthus och att båten är för stor för vår bil att dra...vår båt ligger ju i en trävagga som sen sjösätts (rullas) på räls...

2008-05-30 @ 14:06:55
Postat av: Madde

Hur gick det för killarna som va på Grönan då?

2008-05-30 @ 17:14:20
URL: http://nikkinin.blogg.se/
Postat av: Gubben

Va? Har ni inte sjösatt båten än? Det är ju sommar ju!

2008-05-30 @ 22:22:17
URL: http://gubben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0