Majbrasa

Vi blev 10 personer till middag igår.
Titti å Frida å Nadja kom och så kom Cina.
Vi grillade, gott och trevligt!
Efter maten så drog alla till sitt.
Maggan och Cina på fest, Frida och Titti hem
och grabbarna på stan till majbrasan i Badhusparken.
Pelle och jag "föräldravandrade" tillsammans med Ansi, under kvällen.
 Det var många ungdommar på stan
och alla var inte nyktra,
men det var lungn och trevlig stämning tycker jag.
Jag såg dock inte till mina egna ungdommar.
Bra eller dåligt, vet jag ej !?

image1753


Kommentarer
Postat av: cinis

Näää vi flydde stan så att ni inte skulle ta oss överförfriskade vuxna...de gick 100 på hela kvällen å då fick man kämpa för att få i sej de .dom e inte snåla på spriten på Surivars..vi va ganska besvikna i alla fall..alla va jätte fulla utom jag å maggan, skulle man försöka prata med ett långhårigt väsen fatta man ingenting.Norge Danmark England,Eller bara fylla ..vem vet..eller va de vi som va full i alla fall...Vi måste fundera. Vi tänkte på din potatis gratäng på vägen hem...åt hon upp allt!!!!

2008-05-01 @ 09:57:50
Postat av: Nina

Träffade Ansi sin dotter?

2008-05-01 @ 10:57:32
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0