Rundabordsamtal

Idag har jag träffat stabschefen till näringsministern,
hon heter Chatarina Håkansson-Boman
och arbetar alltså närmast Maud Olovsson som är vår näringsminister.
Vi var 30 stycken företagare som fick ställa frågor om vad regeringen hade för plan
 för att underlätta i härvan av regler, för småföretagare.
Det är svårt tycker jag, allt tycks var under utredning.
Jag tycker i alla fall att arbetsgivaravgifter och egenavgifter
kan sänkas till EU nivå, ca 15-15% mot nuvarande 32%.
Vi är ju med i EU eller hur?!
Skippa alla bidrag till storföretagen och
använd dessa pengar tilla att sänka arbetsgivaravgifterna!



Nu skall jag ut å gå med Lena!


Kommentarer
Postat av: Maigiz

Jasså...

2008-05-08 @ 20:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0