Underbara fredag!

Idag måste jag försöka att ta mej ner på stan.
Måste få tag på en konfirmationspresent till Lars.
 Han önskar sej inget, men det blir väl någon sak
 som minner om händelsen, ett smycke eller nåt!
Måste fixa grejer till en smörgåstårta oxå, eller en paj....eller?!
Undrar om man kan muta övriga i familjen
att hjälpa till med städningen ikväll? ( Hahahaha!)

Nu skall jag fixa färdigt med lönerna
och skriva reklamationsrapporter!
Skapligt väder by the way!
Jag önskar er alla en underbar fredag!


Kommentarer
Postat av: Marina

Ha en skön fredag...;o) Ja tänk - himlen är ganska blå...mysigt

2008-05-23 @ 10:04:43
Postat av: Lena

Nyss hemkommen från After Work på Plaza, halva priset på allt.

Åt och drack för billig peng.

Ha en bra helg!

Puss!!

2008-05-23 @ 20:19:43
Postat av: Marina igen...

Hallå där....VARFÖR HAR JAG INGEN KOLL!!??

Halva priset....! jisssesss här kämpar man med fredagsmiddan som ska va snabb och mumsig....

Såg din C förresten när jag åkte ut till Lugnvik med 12.05 bussen....hälsa

2008-05-23 @ 23:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0