Vänner.....

TILL EN VÄN!!

"Du är samtliga färger på livets pallet
Och när något känns fel kan du vända det rätt.

Du kan sången och texten i all min musik
Och för mig är du helt speciell och unik.

Ja du har blivit min vän och jag vet var du står
Det är du som finns kvar när de andra går

Jag önskar dig enbart lycka i livet
Men ber dig att inte ta allting för givet.
Men en sak är säker, det lovar jag dig
Att alltid ska du vara viktig för mig."

//sett på kort på copra// 

  Lena & Karin Vänner sedan länge!

 Cinis, ganska ny Vän!

 Unga, men ändå mina vänner!

 Syster & Svåger, Vänner som känner mig bäst!

 Agnetha, en svägerska som "känner mig på pulsen"!

 Vänner att tråna efter....noooot!

  Marina Vän sedan 80-talet.

 Frida & Titti vänner ur familjen!

  Pelle & Jag Vänner för livet!


  Mina dagliga vänner & följeslagare!

 Tony & NinaSyrrans Vänner å nu mina!

 Eivor & Seve Vänner - familjen!

  Vänner jag bjuder på fest - många å gärna!



Jag har säkert missat någon Vän, om jag har ....
Bli inte upprörrd....
..du finns i mitt hjäta Any Way!!!!




Kommentarer
Postat av: Marina

Kram på dig vännen!

2008-05-12 @ 22:38:24
Postat av: Lena

Va fint, en tår i ögat det kom.

2008-05-12 @ 22:40:49
Postat av: cinis

Jag e så glad att du ser mej som en vän å inte bara..syrrana polare...Puss på rumpan gumman!!!!!

2008-05-15 @ 00:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0