After Dinner!

Nu sitter vi här efter en mycket god middag.
Idag bjölds det på Fjällröding med potatis, sås och sallad.
Sååå gott!
Pelle och jag surfar runt
på varsin dator, dricker kaffe
och låter lördagskvällen ramla över oss.
Grabbarna är på sitt håll och det är bara lugn och ro...
...nästan i alla fall......................................! :O/

Jag har tänt ljus över allt och det är det bästa jag vet - att elda ljus!
Om en stund så blir det nog lite TV
 - inte för att jag vet vad jag skall se på men nått finns väl.
Egentligen så skulle vi inte sätta oss vid TVn
utan bara sitta här vid köksbordet och prata.
Men vi bruka hamna vid dumburken hur vi än vänder oss!
I stugan i Huså blir saker litre annorlunda,
där har vi tid att umgås på ett lite annat sätt.
Jag längtar till stugan faktiskt!
Pelle vill att vi firara Julen där,
men det är grabbarna måttligt intresserade av,
 så vi får se hur det blir.
Jag har i alla fall gjort lite Julplanering för mig själv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0