Back on track....

Igår gjorde jag kväll tidigt!
Det var bra, men jag känner mig fortfarande tagen
 av gårdagens besked.
Har svårt att förstå.......! 

Här har vi lätt snöfall och 1-,
det är bra med snö så vet man att det är vinter. 
Idag MÅSTE jag sätta igång att räkna löner....igen! ;O)
Men annars har jag inget bokat, inga möten....ingenting.
Det känns nästan ovant!
Jag tänkte försöka ta mej på gymmet ikväll,
gå loss lite på maskinerna.
Eller så tar jag en svängom med mina Icebug,
det är liksom skönt att få en timmas friskluft oxå
samtidigt betalar jag för ett gymkort som borde användas
mer än en gång i veckan.
Vi får la se!

Nu blir det kaffe och en omelett!
Ta hand om er och dagen!



Kommentarer
Postat av: Maggan

Åååå, vad mysigt med snö, vill också ha...

2008-11-18 @ 07:33:21
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Gubben

Det samma till er!

2008-11-18 @ 16:30:27
URL: http://gubben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0