En kväll på Fristilen!

Nu ska jag ut på äventyr!
Nina har bjudit med mej på Fristilen på nåt kul
som jag inte vet så mycket om ännu.
Det känns ju jätte bra att efter en helt otrolig stressig fredag
bli bjuden på nåt kul.
Jag har haft ångan uppe hela dagen för att hinna med allt
 som ligger på skrivbordet med adress ANITA.
Tur att Nina mejlade och gjorde mig uppmärksam på
 att det var ikväll vi skulle iväg.
Jag kunde ha glömt bort i all stress.

 Pelle lagade god middag ikväll. lax med kokt potatis, sås och sallad.
 Helt plötsligt så var det bara han och jag som skulle äta.
Nils är påväg till Strömsund för att hämta några kompisar,
 Emil ska på LAN, och Lars sprang förbi och talade om
att han skulle äta på MC D.
Sådär ja, några laxar över !
Nu ska jag fixa mej lite innan Nina kommer och hämtar mig,
 ta ett glas vin bla.

Önskar er en berikande fredagkväll!

!

Kommentarer
Postat av: Frida

hejhej jo nu är jag ute på vägarna och far ;) super duper kul är det :P bara säga till om du vill följa med på en tur :D

2008-11-07 @ 19:10:56
URL: http://fridiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0