En strålande morgon........

....................hoppas jag i alla fall att det blir!
Jag vaknade av mig själv kl.06:00
och tänkte att det var lika bra att gå upp.
Jag ska jobba hemmifrån idag, har en hel del att göra.
Skönt att slippa stressa iväg en morgon av fem,
bra upplägg att jobba hemmifrån.
Känner mig previgilerad som kan styra så mycket
över mina arbetstider och över mitt arbete.

Katterna är de som håller mig sällskap denna tidiga morgon,
 alla andra sover ännu.

Nu blir det en härlig kopp kaffe och en tidning!


Kommentarer
Postat av: Lena

Godmorgon!

2008-11-19 @ 06:42:23
Postat av: Anonym

God morgon till dig med

2008-11-19 @ 07:05:44
Postat av: Nina

Avis....

2008-11-19 @ 19:02:26
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0