Ensam kvar.

Nu har familjen åkt hem till Östersund
och jag blev ensam kvar här hos syrran.
Imorgon ska jag på kurs i Sigtuna,
bo på kursgård och bara ta hand om mig i fyra dagar.
 Som alltid så oroar jag mig för det jag inte vet något om
så jag hade gärna hoppat över kursen och åkt med Pelle hem idag.
Men nu har jag ju anmält mig till detta
och det kommer att bli bra bara jag är där.
Vet inte om jag skall ta taxi dit eller buss.
Det verkar enklast att ta taxi direkt till kursgården
 och slippa strula med bussen och kanske inte hitta.
 Maggan och jag ser på film Dreamgirl,
det är väl ungefär vad man orkar med efter allt festande.
Jag måste köpa en tågbiljett hem till på torsdag oxå,
har jag helt glömt bort. 
Alltid bra att komma hem oxå!




Kommentarer
Postat av: Gubben

Ha en bra kurs!

2008-11-02 @ 18:11:00
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: Maigiz

Inte är du ensam, jag är ju här....kram.

2008-11-02 @ 20:22:32
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Lena

Ha det bra i Sigtuna.

Förresten Bie är född -59, ett år kvar!

2008-11-02 @ 21:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0