Fulla brevlådan!

Nu drösar det in kataloger  och reklambladf rån allt och alla.
Julhandeln har kört igång på riktigt!
Jag tycker att det är kul att titta i reklamen innan den slängs,
 Pelle vill rafsa ihop allt som kommer och kasta utan att blinka.
Just nu har jag fluktat igenom Lindex "Fashion Report, Extravaganza",
jätte mycket fina kläder fanns det i den.
 Stickade koftor, fina underkläder och vackra klänningar.
Jag gillar att bli inspirerad, kanske jag inte springer och köper allt som jag vill ha,
men jag känner mig glad och som sagt inspirerad efter att ha bläddrat runt.

Ikväll blir det träning på Fristilen - Kettle Bells!
Jiiiha!


Den vill jag ha! :o)

Kommentarer
Postat av: Marina

Jag har också konstaterat att Lindexprylarna i den lilla katalogen var klart godkända..;o)

Men...nu är det ju julen som gäller och med mina ungars kostsamma önskelistor blir det väl till att gnaga på sina egna revben på julafton..:/

2008-11-20 @ 19:13:46
Postat av: Maggan

Snygg!...köp, köp, köp...

2008-11-20 @ 19:49:06
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Shoppa loss!

2008-11-20 @ 22:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0