Jobba hemmifrån.......

.................blev det inte så mycket av idag!
Jag var iväg och fixade naglarna imorse
och när jag satt där så somnade jag och höll på att ramla av stolen.
 Jag satt alltså rakt upp och ner på en stol och somnade
 - är det friskt?
Hur trött kan man bli?
Jag gick faktiskt på Wedan och fikade efteråt,
en stor kopp kaffe och en macka med brieost och salami,
kände att jag behövde ta igen mej lite eftrer den "tröttattacken" .

Sen for jag på jobbet en sväng,
som naturligtvis blev flera timmar!
Men det kändes bra att ta reda på lite högar på skrivbordet oxå
och träffa personalen som jag inte sett på ett tag.

Sen har jag handlat och fixat, Lena och Karin kommer hit på middag ikväll.
Vi ska ha lite lill-julafton och packa julklappar till Italien.
Nu är det en timma kvar och jag skall börja med maten.
 Det blir fiskgryta och ris och lite annat smått och gott.


Kommentarer
Postat av: Maigiz

Jag vill också komma på tjejmiddag....sådeså :(

2008-11-12 @ 20:15:11
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0