Krumelurpiller!

Jag tror jag gör som Pippi Långstrump!
Tar ett "Krumelurpiller"
och blir inge större ( vuxnare) än jag redan är.

Eller är det försent?
Vet inte om jag orkar med mer ansvar,

Nu har jag gått i skola i 15 år, varit mamma i 19 år,
lagat middag nästan varje dag i 34 år, jobbat nästan var dag i 30 år,
tvättat kläder och städat i 36 år, handlat var vecka i 34 år,
varit förlovad
i snart 26 år, varit gift i 25 år,
varit chef & egen företagare i 6 år.

Jag vill vara 12 år igen och U P A !
( utan personligt ansvar).

"Kära lilla krumelur
Jag vill aldrig bliva stur"


Kommentarer
Postat av: Maggan

Tokfia....klart att du orkar. Inte kan du va 12 igen, då har du ju hela skiten framför dig igen.

2008-11-30 @ 23:40:47
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anita svarar Maggan!

Meeeen, om man tar ett krumelurpiller så blir man ju ALDRIG någe större! :O)

Då slipprt man ju skiten! ;O)

2008-11-30 @ 23:59:11
Postat av: Miss X Jung

Fast 12 va rätt jobbigt ändå... >_<

2008-12-02 @ 00:16:58
URL: http://asianhit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0