Min pappa!

Idag är det 16 år sedan min pappa Bosse dog.
 Jag saknar honom så!

Det säjs att bara tiden går...
  Det säjs att bara tiden går
så ska den läka alla sår
som sorgsna hjärtan gömmer.
Visst är vårt minne ofta kort
men att en när och kär gått bort
är nåt man aldrig glömmer.  

En tröst för den som lämnats kvar
är hoppet som ens hjärta har
trots tårarna man gråter.
För himlens eget löfte är
att älskar man varandra här
så möts man en gång åter.  
FörfattareAtle Burman



Pappa & Mamma i Håkansta 1974
  

     
Jag och pappa dansar!            Snygging i hatt!                   Förlovning 1956       

Kommentarer
Postat av: Maggan

Mmmm, pappsen....

2008-11-19 @ 20:09:56
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: cathrine

Tänker ofta på Bosse och saknar honom! Massor med kramar till dej Anita !

2008-11-20 @ 00:34:22
Postat av: Eivor

Bosse var min stora tryghet, man fattar inte VARFÖR vi fick så få år ihop. Tänk om man fick svar.

2008-11-22 @ 17:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0