Sovmorgon!

Idag tog jag sovmorgon, sov till 9:30 faktiskt.
Här är allt som vanligt, Pelle är i garaget och ungdomarna sover
Jag ska ta mej ut en tur nu på förmiddagen,
 skulle egentligen springa men min träningsvärk gör det omöjligt.
 Det blir en promenad.
Kanske kan jag få med mig Pelle!
Jag måste jobba lite idag,
 mitt skrivbord är belamrat med sånt jag inte hunnit med i veckan
och för att komma ikapp väljer jag att sitta på kontoret en timma eller två idag.

Jag önskar alla en skön söndag!


Kommentarer
Postat av: En frustrerad Marina

Allan tittar på film "Låt den rätte komma in", Sebbe spelar WOW, Alex har sovit borta...och jag vill JULPYNTA!...suck...två veckor kvar..;/

2008-11-16 @ 13:16:12
Postat av: Gubben

Den ungdomen, den ungdomen. Ingen skam i kroppen - ligga å dra sig till långt in på dan...

Vill inte katterna ut tidigare än så?

2008-11-16 @ 15:20:02
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: Anita

Anita svarar Marina: Jag vill oxå börja Julstöket - man kan ju alltid baka!

Anita svarar Gubben: Jo, det kan du skriva opp att katterna vill! Dom släpper jag ut genom balkongdörren i vårt sovrum redan vid 05:00!

2008-11-16 @ 16:41:17
Postat av: Marina till Anita

Baka....;o) Jisses vad min familj skulle bli överraskade då....Mina ungar har aldrig haft nån bullmamma....stackars.

2008-11-16 @ 17:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0