Städa + Cider = Sant! <3 <3 <3 <3 <3 <3

Nu har jag jobbat färdigt och så har Nils och jag handlat.
Nu städar jag oxå fast jag sitter vid datorn.
Det är min förnämliga självgående dammsugare som gör jobbet.
Själv bloggar jag, lyssnar på musik  eldar ljus och dricker Cider.
Jag och Pelle på varsin sida om köksbordet,
ganska mysig lördag eftermiddag.
Om man tänker på det Syrran tog upp på sin blogg,
att när man är gammal sitta och ångra saker man inte gjort.
 Då kommer jag nog inte ångra att jag inte städade mera 
utan att jag inte drack fler cider vid köksbordet med min man.
Eller vad tror ni??!

 


Kommentarer
Postat av: Maigiz

Prexis så är det syrran!!

Vill också sitta hos dig och dricka cider.

2008-11-08 @ 16:10:22
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0