En hel onsdag på hemmaplan!

Idag har jag jobbat hemmifrån!
Det blev en hel del gjort idag faktiskt,
jag har planerat styrelsemöte, och sammanställt vad som kom fram på kursen i Västrerås.
Känner mig låg och irriterad idag,
och vet inte om det har med regnet, hösten, sömnen eller nåt annat att göra.
 Men ikväll är det bäst att familjen håller sig på armlängdsavstånd. '
Huvaligen vad grinig och kinkig jag känner mig.



 OCH nu kommer jag plötsligt på VARFÖR!!!!!

Jag har ju för tusan inte tränat ordentligt på snart två veckor
- där har vi problemet!
Först var jag sjuk och sedan reste jag till Västerås.
Yes!!! Nu blev jag på bättre humör med en gång,
imorgon blir det en tur som kommer att öka på endorfinerna.
 Härligt!


Kommentarer
Postat av: Gubben

Början i moll och slutet i dur! Det kallar jag kvinnokraft!

2008-10-01 @ 20:42:39
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: Lena

Ja,du är hemma!

Har undrat vart du har tagit vägen.

Jag kan rapportera att paketet till Italien har kommit fram.

2008-10-01 @ 21:20:11
Postat av: Madde

Jasså...som man skulle bli gladare av träning...hmm...knappast..

2008-10-01 @ 22:51:51
URL: http://nikkinin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0