Papper, papper, papper......

Jag visste ju det,
att mitt skrivbord skulle vara belamrat med papper till förbannelse.
Och så är vi en man kort idag!
Den nyinköpta BMW:n har redan kostat oss 25 000:- i reparationer,
hyrbilskostnader, transport upp till Östersund.
Jag säger som Maggan - Jävla skitbil!!!
Allt man gör eller företar sig kostar pengar
även för företag, så är det ju.
Det känns som om ansvar och arbetsuppgifter växer mig över öronen.
Fel på lönerna
blev det oxå innan jag rymde till Turkiet,
hade väl för mycket i huvudet och glömde en del
som körersättning och sånt trivialt. ;O)
** Suckar djupt! **

Nu är det bara att hugga in i högarna
och dessutom svara i telefonen som ringer hela tiden.
Men som sagt måndag är ju oxå en dag man skall ta vara på
och inte bara sucka över!

Hej & Hå min ludna tå!


Kommentarer
Postat av: Gubben

Men vart tusan tog Subarun vägen???

2008-10-27 @ 15:07:50
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: Lena

Kanske ska jag börja jobba hos dig på kontoret, om jag lessnar på mitt jobb. Du verkar att behöva en till där!

Kul vaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-10-27 @ 18:31:55
Postat av: Maigiz

Japp! så äre...

2008-10-27 @ 21:04:00
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0