Proppmätt!

 Vi har ätit middag hos svärmor & svärfar 
och jag är så jäkla mätt så det finns inte.
Pelle och jag gick dit, det tog ca 2 timmar
och det känns ju bra att vi gick,
eftersom vi sedan vräkte i oss massor med gott.
Först var det soppa, bröd och ost,
sen gryta på älgkött med kantareller, potatis och sallad.
Till efterrätt äppelkaka och grädde, sen kaffe och kaka.
Guuud, jag kommer att vara mätt till på tisdag känns set som.
Grabbarna var oxå med så vi fick lifta med Nils hem,
 det var ju tur att vi slapp gå tillbaka
( eller kanske vi skulle rullat hem efter gamla Åsvägen!

Nu blir det TVsoffan, orkar inte röra mig!


Kommentarer
Postat av: Lena

Ja jag förstår att du är proppmätt!

Det var ju flera rätter efter .

2008-10-04 @ 22:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0