10 kilometer & en Begravning!

Det är vad jag har åstakommit idag, 10 km & en begravning!
Plus lite annat smått och gott.

Efter min träning ( sprang hela stäckan idag!) , 
 fick jag en otrolig energi.

Så jag har faktiskt städat sovrummet och bäddat rent i sängarna ikväll,
 istället för att titta på TV:n, som Pelle nu har fixat.
Ja, nästan ingen TV blev det  iaf,
var ju tvungen att se litet på IDOL när jag kom hem.

Jag har oxå packat en stor låda ( 23kg.) med pryttlar som ska till Italien
-  Asta lämnade en del  hon inte fick med sig och som jag lovade att skicka.

 Nu skall jag ta ett bad och sen krypa ned i renbäddad säng - hur skönt är inte det!?




Kommentarer
Postat av: Marina i solen..

Godmorgon! Tänk att det är fredag igen..;o)

Badkar står på min lista över "lyxprodukter som jag vill ha"..;o)

Bara för kännedom så har vi fått båtplats på gamla Fritidsprodukter på Fröjavägen...Varmgarage serru..:)

2008-09-12 @ 08:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0