8 till 5

Jobbat 8 till 5, telefonen har ringt som en galning.
Det är ju kul att affärerna rullar på, men svårt att hinna allt
och svårt att veta allt med tänder/tum och varvtal
och vad man ska använda när man sågar i aluminium osv osv.
Men det har gått ganska bra!
Man lär så länge man lever!
Ikväll blev det 10 km asfalt och jag sprang hela vägen,
kom faktiskt runt på 60 min och det är nog ett personligt rekord.
 Det går lättare och lättare
att springa
och jag hoppas bara att vågen skall reagera oxå snart. .
Nu blir det badet och sängen - bara jag och min dator!


Kommentarer
Postat av: Marina

För mig blev det 8 till halv 3...

Har timmar på +kontot och tyckte att det var allmänt tråkigt på jobbet idag så...

Väl hemma - diska, hundpromenad, matlagning, återvinningen (igen), Jula...suck&stön..och

just nu - Poirot (reklampaus)

Jag borde också börja springa - god kondition är aldrig fel :o) Kram!

2008-09-15 @ 21:33:10
Postat av: Anonym

Du är så duktig, Anita! Hejar på dig.

Själv gick jag till och från jobbet, det är i alla fall lite motion till kroppen.

2008-09-15 @ 21:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0