En tur på stan!

Nu har jag varit en sväng på stan och träffat Marina med syster.
 Syster skulle handla kläder och vi andra var smakråd.
Efteråt gick vi på Dahlwinnie och drack öl, jätte mysigt.
 Det är så trevligt att träffas och göra något lite annat  en vanlig lördag.
Inte så mycket folk på stan trots att det är "Långlördag" idag.
Härligt väder ute med 14 +!
Pelle hämtade mig vid 16:30 och nu är middagen på G.

  Nu ska jag packa inför resan till Västerås i morgon.
 Jag tycker inte att jag gör annat än att packar upp och och packa ner.

 Mycket resande på vissa !


Kommentarer
Postat av: Marina

Tack goa söta för en trevlig lördag - jag har sovit en stund...och INTE packat bilen med mina loppisprylar..än..:/

2008-09-27 @ 19:28:34
Postat av: Marina igen...

Jag har fortfarande inte burit ut prylarna i bilen...suck Men allt är ju färdigpackat så det blir lätt att bara bära ut imorgon bitti...man har väl rutin..;/

2008-09-27 @ 22:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0