En underbar sensommardag!

Det blev en fantastisk dag trots att det i morse inte såg ut att bli så bra.
Jag tänker på vädret. Helt otroliga 20+ hela eftermiddagen.
Jag jobbade till 18, mycket att ta reda på när man varit borta några dagar.
Hemma tog jag en jordgubbsmothie och så på med träningskläderna.
Det blev 10 kilometer asfalt idag, jobbigt jobbigt, men nu är det gjort!

Jag springer och springer men det märks inte på vågen längre.
 Vet inte vad jag skall göra mera.
Jag äter rätt och motionerar varje dag men vågen står still.
 Sluta att dricka vin säger säkert någon
men då säger jag nooooo, njet, nähä, aldrig, det gör jag inte.
Då får jag se ut såhär då, men med stenbra kondis! :o)



Kommentarer
Postat av: Lena

Är du inte inte fin som du är nu, då?

2008-09-02 @ 07:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0